دانلود آهنگ من قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدم : خوب تو چشام زل بزن

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی به نام من قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدم : خوب تو چشام زل بزن با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang man gheleghato baladam ro rast doroghato baladam khob to chesham zol bezan

دانلود آهنگ من قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدم : خوب تو چشام زل بزن

من قلقاتو بلدم روراست دروغاتو بلدم …♪ وقتی موهات مثـه تهران پره گره اس خیابون شلوغاتو بلدم …♪ دوست دارم بی حساب چون …♪ قانونای ریاضی با تو غلطن …♪ خوب تو چشام زل بزن هرجا گریه ام گرفت فول بزن …♪ کم به دروازه خالی تیم …♪ از هم پاشیده من گل بزن چرا هر دفعه میخوام بیام سمتت جلو پام پر از قلوه سنگ …♪

♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

دانلود اهنگ من قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدم : خوب تو چشام زل بزن

چون تو نمیخواستی من باشم اونی که همه جا همراهته چون خوب میدونی که …♪ من تعصب داشتم رو تو یه جوری که …♪ سر تو با همه دعوا کردم

لینک دانلود آهنگ