دانلود اهنگ گلم امشب چو ماه آسمونه یار مولودی از محمدحسین شفیعی

دانلود اهنگ گلم امشب چو ماه آسمونه یار مولودی از محمدحسین شفیعی با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang molodi Mohammad Hossein Shafiee Golam Emshab Cho Mahe Asemone Yar

متن آهنگ محمدحسین شفیعی گلم امشب چو ماه آسمونه یار ♬♪/

اهنگ زیبای شیرازی گلم امشب چو ماه آسمون ای یار ستاره گرد یار چشمک زمونه از جوان شیرازی محمد حسین شفیعی ♬♪/

گل امشب چون ماه آسمون یار ♬♪/ ستاره گرد یار چشمک زنونه ♬♪/ بپاشید گل به صحرا و در و دشت یار ♬♪/

نوحه در وصف حضرت علی علیه السلام ♬♪/

که میلاد آقام صاحب زمونه ♬♪/ جونم فدایش ، ناز نگاهش ♬♪/ چمام کنم فرش در زیر پایش ♬♪/

آقام آقام مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/ دلبر جونم مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/

متن ملودی بیو امشو عزیزم شهر شیراز ♬♪/

دلم می خواد که آقامو ببینم ♬♪/ به زیر سایه ی مهرش بشینم ♬♪/ دلم می خواد که از باغ لب یار ♬♪/ خدا قسمت کنه مو گل بچینم ♬♪/

متن نوحه آقام آقام مهدی ♬♪/

سرمست و مجنون ♬♪/ شاد و غزل خونه ♬♪/ دورش بگردم ♬♪/ خوشحال و خندون ♬♪/ دانلود اهنگ گلم امشب چو ماه آسمونه یار مولودی از محمدحسین شفیعی

آقام آقام مهدی ♬♪/ دلبر جونم مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/

متن ملودی آقام آقام مهدی ♬♪/

بیا یابن الحسن دورت بگردم ♬♪/ بیا که از مهر رویت غرق دردم ♬♪/ بیو امشو عزیزم شهر شیراز ♬♪/ بیو تا دست خالی برنگردم ♬♪/ ای شاه شاهان ، سلطان خوبان ♬♪/ من چشم به راحتم دروازه قران ♬♪/

آقام آقام مهدی ♬♪/ دلبر جونم مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/ دانلود اهنگ گلم امشب چو ماه آسمونه یار

عزیزم ای گل خوش بوی باغم یارم ♬♪/ بیو امشو تو در شیراز سراغم ♬♪/ بیو عیدی بگیرم از نگاهت ♬♪/ که من همسایه ی شاه چراغم ♬ ♪/ فرش تو کردم گلدونه دونه ♬♪/ از شاه چراغ تا خود آستونه ♬♪/

آقام آقام مهدی ♬♪/ دلبر جونم مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/ آقام آقام مهدی ♬♪/

لینک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ منو هیچکی نمیفهمه جز تویه نفر علی یاسینی

دانلود آهنگ منو هیشکی نمیفهمه جز تویه نفر علی یاسینی با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang mano hichki nemifahme joz to ye nafar az Ali Yasini

هر جای شهرو میگردم ♭♪/ ما با هم خاطره داریم ♩♪/ آخره عمرمه اون روز ♭♪/ که ازم چشم برداری ♩♪/ الان تو همون خیابونم ♭♪/ که باهم راه میرفتیم ♩♪/ اگه این آدما میزاشتن ♭♪/ ♭♪/ تا خوده ماه میرفتم ♩♪/ مگه کل این دنیا ♭♪/ چند تا مثله تو داره ♩♪/ بیا که این دلم بی تو تنهاست ♭♪/ بی کسو کاره ♩♪/

منو هیچکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ♭♪/ ببر نگهش دار پیش خودت ♩♪/ میدونی من فقط دلم میخواد خودتو دلم خوشه به بودن ♭♪/ تو نبینم هیچکسی رو دورت ♩♪/

لینک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم

دانلود آهنگ غمگین و احساسی هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang har jaye shahro migardam ma ba ham khatere darim

هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم ♩♪/ آخره عمرمه اون روز که ازم چشم برداری ♩♪/ الان تو همون خیابونم که باهم راه میرفتیم ♩♪/ اگه این آدما میزاشتن تا خوده ماه میرفتم ♩♪/ مگه کل این دنیا چند تا مثله تو داره ♩♪/ بیا که این دلم بی تو تنهاست بی کسو کاره ♩♪/

دانلود آهنگ هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم

منو هیچکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودت ♩♪/ میدونی من فقط دلم میخواد خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسی رو دورت ♩♪/

دانلود اهنگ هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم

لینک دانلود آهنگ

دانلود اهنگ اره تورو پیدا میکنم

دانلود اهنگ اره تورو پیدا میکنم اشوان شاد و عاشقانه با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang asvan are toro peyda mikonam

دانلود آهنگ اره تورو پیدا میکنم

خودت بگو کیه که تو هر شرایطی فرق نکنه با حرفاش ●♪♫

عزیزم راحت باش اگه بود عوض بشه با من جاش ●♪♫

خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه ●♪♫ درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق ●♪♫

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم کار غوغا میکنم تو فقط باش ●♪♫

مث عشق نه هوس تا وقتی باشه که نفس دیگه از هیچی نترس تو فقط باش ●♪♫

دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست که بگه مال منه آخه اون ماه منه ●♪♫

میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه ●♪♫

این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره ●♪♫

نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده ●♪♫

آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم کار غوغا میکنم تو فقط باش ●♪♫

مث عشق نه هوس تا وقتی باشه که نفس دیگه از هیچی نترس تو فقط باش ●♪♫

با دو کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ اشوان شیدا دانلود آهنگ شیدا اشوان ها تو صورت مشخص میکنم این شهرو شیدا میکنم ها غوغا میکنم تو تنها باش این حس عشقه لا هوس بین تو دلم. دانلود آهنگ ها تورو مشخص میکنم این شهرو شیدا میکنم دلیل دانلود دانا آهنگ کلیک کنید دلیل دانلود دانا آهنگ کلیک کنید دلیل دانلود دانا آهنگ. دانلود آهنگ جدید اشوان شیدا آره تو رو پیدا میکنم این شهر و شیدا میکنم

دانلود اهنگ اره تورو پیدا میکنم

دانلود آهنگ عاشق از اشوان نامه آهنگ عاشق از اشوان پخش آنلاین آهنگ عاشق از اشوان دانلود آهنگ جدید اشوان با نام عاشق تکست آهنگ ها تورو پیدا میکنم یه شهرو عاشق میکنم. دانلود آهنگ اخیر اشوان با عنوان شیدا تصویر اخیر اشوان تصویر ها و موزیک های دانلود سر بقیه ها سر رو پیدا میکنم یه کشور و شیدا ها غوغا میکنم.

دانلود اهنگ ها تو روی روشن میکنم یه شهرو شیدا میکنم از اشوان شیدا اسم موزیک اخیر با گیرا روی کردن اشوان است که آهنگ حالا با کیفیت بالا از.

لینک دانلود آهنگ

دانلود اهنگ دلم زنجیر پاره کرده همه دنیا حریفم نیست

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی دلم زنجیر پاره کرده همه دنیا حریفم نیست | با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang delam zanjir pare karde hame donya harifam nist

بنازم من؛ اون قد و بالاتوُ!♬♪/ دو تا چشمای مست و گیراتوُ…♬♪/ غمت پیرم کرد؛ می تونی برگرد…♬♪/ مگه می گیره هیچ کسی جاتوُ؟♬♪/ هنوزم توو این خونه جا داری…♬♪/ شبیه همون آخرین باری؛ که با طنازی جلو این آینه نشستی که ابروتو برداری!♬♪/

ملودی : فواد غفاری دلم می خوادت هی؛ با بی تابی…♬♪/ از اون جورا که شب، نمی خوابی♬♪/ همش تقصیرِ توئه…♬♪/ باور کن؛ مقصر تویی…! تو که جذابی!♬♪/ قلبت، یه دیوونه خونه ست!♬♪/ همه دنیا حریفم نیست؛ دلم زنجیر پاره کرده!♬♪/ ساده، دلی که رد داده…♬♪/

شعر : حدیث دهقان هر چی که می کشم؛ همش از دله… منو دل بیچاره کرده…♬♪/ قلبت، یه دیوونه خونه ست!♬♪/ همه دنیا حریفم نیست؛ دلم زنجیر پاره کرده!♬♪/ ساده، دلی که رد داده…♬♪/

هر چی که می کشم؛ همش از دله… منو دل بیچاره کرده…♬♪/ شدی همه کار و بارم…♬♪/ اصن جز تو؛ کاری ندارم!♬♪/ بیا جونم به تن برگرد… تو که نیستی من خمارم♬♪/ می گیره دلم، هی بهونه♬♪/ دله این یا دیوونه خونه؟!♬♪/ نمی دونی… چه می دونی که این حسِ هردومونه…♬♪/ تورو از صفر تا صد می خوامت♬♪/ انقد خوبی؛ که بد می خوامت…♬♪/

دانلود اهنگ دلم زنجیر پاره کرده همه دنیا حریفم نیست

تنظیم قطعه : مصطفی مومنی نمی دونم چطور حالی کنم؛ تا این حد می خوامت…؟!♬♪/ قلبت، یه دیوونه خونه ست!♬♪/ همه دنیا حریفم نیست؛ دلم زنجیر پاره کرده!♬♪/ ساده دلی که رد داده…♬♪/ هر چی که می کشم؛ همش از دله… منو دل بیچاره کرده…♬♪/ قلبت، یه دیوونه خونه ست!♬♪/ همه دنیا حریفم نیست؛ دلم زنجیر پاره کرده!♬♪/ ساده دلی که رد داده…♬♪/ هر چی که می کشم؛ همش از دله… منو دل بیچاره کرده…♬♪/

محمد مهراد دیوونه خونه

دانلود آهنگ همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده

لینک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

دانلود اهنگ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم Ahang naz bi andaze nakon zakhmaye del mano taze nakon

دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه ♩♫/ قلب من با یه دنیا برات داره میجنگه اما تو نه ♩♫/ دل به دل راه نداره مگه چجوری به چشمت نیومد دلم ♩♫/ اسم من شد که لب تر میکردی قید کل دنیا رو میزد دلم ♩♫/

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♫/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♫/ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♫/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♫/

دانلود آهنگ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

خوب میدونی دلم تنگه آخه اما عزیزم این نمیشه که ♩♫/ هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی ♩♫/ خوب میدونی دلم تنگه آخه اما عزیزم این نمیشه که ♩♫/ هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی ♩♫/

دانلود اهنگ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♫/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♫/ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♫/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♫/

دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه ♩♪/ قلب من با یه دنیا برات داره میجنگه اما تو نه ♩♪/ دل به دل راه نداره مگه چجوری به چشمت نیومد دلم ♩♪/ اسم من شد که لب تر میکردی قید کل دنیا رو میزد دلم ♩♪/

دانلود آهنگ دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♪/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♪/ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♪/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♪/

خوب میدونی دلم تنگه آخه اما عزیزم این نمیشه که ♩♪/ هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی ♩♪/ خوب میدونی دلم تنگه آخه اما عزیزم این نمیشه که ♩♪/ هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی ♩♪/

دانلود اهنگ دل به دل راه نداره

ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♪/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♪/ ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن ♩♪/ کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت ♩♪/

لینک دانلود آهنگ

دانلود اهنگ مسعود صادقلو سیل بارون لعنتی کجا داری میای Mp3

دانلود اهنگ مسعود صادقلو سیل بارون لعنتی کجا داری میای Mp3

دانلود آهنگ مسعود صادقلو سیل بارون لعنتی کجا داری میای Mp3 Ahang Masoud Sadeghloo Seil bron lanati koja dari miri آهنگ جدید منتشر شده از مسعود صادقلو سیل ویژه حوادث نوروز 98 را دریافت کنید آهنگ جدید مسعود صادقلو برای سیل های شیراز، گلستان و کرمانشاه با نام «بارون لعنتی» منتشر شد.

بارون لعنتی کجا داری میای ♩♫/ دلم گرفته وای کاشکی بارون نیاد ♩♫/ بارون لعنتی یه چند روزی نبار ♩♫/

دانلود اهنگ مسعود صادقلو سیل بارون لعنتی کجا داری میای Mp3

دلم گرفته باز کاشکی بارون نیاد کاشکی بارون نیاد♩♫/ آتیش میگیره دلم نمیدونم کجا برم ♩♫/ زندگیا رو آب برد گرفته دلم ♩♫/ آتیش میگیره دلم نمیدونم کجا برم ♩♫/ زندگیا رو آب برد , گرفته دلم ♩♫/

در این ساعت آهنگ ویژه و دلنشین مسعود صادقلو سیل با دو کیفیت متفاوت ♪ و لینک مستقیم براتون قرار دادیم ♪ امیدوارم مورد پسندتون باشه

مسعود صادقلو یکی از خواننده‌های جوان و خوش صدای کشورمان پس از سیل‌های اخیر و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در کرمانشاه، شیراز و گلستان آهنگی را با نام «بارون لعنتی» در اینستاگرام و کانال تلگرامی خود منتشر کرد. فیلم آهنگ جدید مسعود صادقلو را در ادامه خبر مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است، سیل‌های اخیر در دروازه قرآن شیراز، آق قلا گلستان و سرپل ذهاب کرمانشاه جان ۱۹ نفر از هموطنانمان را گرفته است.

لینک دانلود آهنگ


منبع : http://saninam.blog.ir/post/224