دانلود آهنگ فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی بابک مافی

دانلود آهنگ جدید فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی بابک مافی

Ahang fereshte nabodi vali vase man behtarini az Babak Mafi

دانلود آهنگ فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی بابک مافی

اسم ترانه هام هر اسمی که بشه ...♪ منظور من تویی منظور خواهشه ...♪ اسمت برای من چه خواستنی شده ...♪ دلم کنار تو شکستنی شده فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی ...♪ واسه اخلاقی بد و خاص من بهترینی هنوزم مثل تو توی زندگیم پا نذاشته ...♪ کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته ...♪

واسه من بمون واسه من بخون...♪ تو هنوزم برای من مثل گذشته ها دیوونگی کن ...♪ واسه من فکر تنهایی نباش و باز کنار من بمون و زندگی کن ...♪ فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واسه اخلاقی بد و خاص من بهترینی ...♪ هنوزم مثل تو توی زندگیم پا نذاشته ...♪ کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

دانلود اهنگ فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی بابک مافی

دانلود آهنگ اسم ترانه هام هر اسمی که بشه بابک مافی

اسم ترانه هام هر اسمی که بشه منظور من تویی منظور خواهشه اسمت برای من چه خواستنی شده دلم کنار تو شکستنی شده فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واسه اخلاقی بد و خاص من بهترینی هنوزم مثل تو توی زندگیم پا نذاشته کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

واسه من بمون واسه من بخون تو هنوزم برای من مثل گذشته ها دیوونگی کن واسه من فکر تنهایی نباش و باز کنار من بمون و زندگی کن فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واسه اخلاقی بد و خاص من بهترینی هنوزم مثل تو توی زندگیم پا نذاشته کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

دانلود اهنگ اسم ترانه هام هر اسمی که بشه بابک مافی

لینک دانلود آهنگ