دانلود آهنگ ناجی من ادوین و الیسا ( ای ناجی من من را به نگاهی برهان عشق اتفاق است اما اتفاقی )

دانلود آهنگ ناجی من ادوین و الیسا ( ای ناجی من من را به نگاهی برهان عشق اتفاق است اما اتفاقی )

دانلود آهنگ جدید ادوین و الیسا به نام ناجی من با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه


Ahang  Edvin Najie Man

http://r2a.ir/wp-content/uploads/2019/05/Najie-Man565454.jpg

دانلود آهنگ ناجی من ادوین و الیسا ( ای ناجی من من را به نگاهی برهان عشق اتفاق است اما اتفاقی )

متن آهنگ ادوین ناجی من

من نگاه تو را حس ناب تو را به جهان ندهم
تا اسیر توام من از این قفسم به خدا نروم
پس بمان که دلم این دل بیقرار به تو خوب کرده ام
دل عاشق من بگذشت ز همه به تو رو کرده ام

دانلود آهنگ ناجی من ادوین و الیسا ( ای ناجی من من را به نگاهی برهان عشق اتفاق است اما اتفاقی )

ای ناجی من من را به نگاهی برهان ز خودت ز خودم
عشق اتفاق است اما اتفاقی عاشقت نشدم
ای ناجی من من را به نگاهی برهان ز خودت ز خودم
عشق اتفاق است اما اتفاقی عاشقت نشدم
ای ناجی من من را به نگاهی برهان ز خودت ز خودم
عشق اتفاق است اما اتفاقی عاشقت نشدم

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://m8a.ir/DFBjg