دانلود آهنگ دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی : لبخندم مرده رو لبهام ( علیرضا روزگار )

دانلود آهنگ دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی : لبخندم مرده رو لبهام ( علیرضا روزگار )

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی : لبخندم مرده رو لبهام با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang deltangi yani hafaei ke : labkhandam morde ro labham az Alireza Roozegar

دانلود آهنگ دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی : لبخندم مرده رو لبهام ( علیرضا روزگار )

دارم کم میارم من امشب تنم داره میسوزه تو تب کجایی ببینی کجایی ببینی کجایی ببینی ●♪♫
میدونم همین حسو داری تو هم مثل من بی قراری کنارم بشینی کنارم بشینی کنارم بشینی ●♪♫
دلم تنگه محتاج اینم یه لحظه تورو من ببینم دل آروم بگیره دل آروم بگیره  ●♪♫
از این قسمت و این زمونه از این گریه های شبونه دلم دیگه سیره دلم دیگه سیره دلم دیگه سیره  ●♪♫
دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آینه گفتم ●♪♫
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم●♪♫
دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آینه گفتم ●♪♫
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم ●♪♫

دانلود آهنگ دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی : لبخندم مرده رو لبهام ( علیرضا روزگار )

دلم تنگه نیستی ببینی از امروز یه مردو ببینی که گریه باهاشه که گریه باهاشه ●♪♫
یه مردم که گریه باهاشه ببخش که گریه باهاشه که گریه باهاشه●♪♫
دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آینه گفتم ●♪♫
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم ●♪♫
دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آینه گفتم ●♪♫
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم ●♪♫

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید
http://m8a.ir/pPBOU