دانلود آهنگ چقدر ساده گذشتی از آدمی که عالیترین کیفیت ممکن mp3

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی به نام چقد ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده از مهدی مقدم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang cheghadr sade gozashti az adami ke pat vaysade az Mehdi Moghadam

دانلود اهنگ چقدر ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده مهدی مقدم

چقد ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده

جدی جدی حالم بی تو خیلی حاده

برو وقتی فکرم از سرت افتاده

دیگه بسه هرچی که بوده خستم خب

جای بحثی نیست فقط قلبم بعد تو رسما مرد

من که از تو گذشتم ولی کاشکی میفهمیدی

دلم میخواست یکم تو هم میجنگیدی

خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد

منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر

دانلود آهنگ چقدر ساده گذشتی از آدمی که پات وایساده مهدی مقدم

بگذر از من آره بهتر اصلا

حیفه وقتی که گذشتم من

دادی از دست مگه مثل من هست

تو چه دیوونه ای منو دادی از دست

خیال نکن که من بهت بگم دوباره برگرد

تویی که بی دلیل فقط شدی باعث سردرد

منه ساده رو باش که واسه تو زدم به هر در

آره سخته ولی بالاخره میوفتی از سر

لینک دانلود آهنگ