دانلود آهنگ من همه دنیامو پای تو باختم (با کیفیت بسیار عالی) و متن شعر

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی زیبا از باران به نام من همه ی دنیامو پای تو باختم یه گوشه ی دل واست خونه ای ساختم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang man hame donyamo paye to bakhtam ye goshe del vasat khoneei sakhtam az baran

دانلود آهنگ من همه دنیامو پای تو باختم یه گوشه دل واست خونه ای ساختم باران

من همه دنیامو پای تو باختم یه گوشه دل واست خونه ای ساختم

ولی باز باز با این همه دادی به بادم ندیدی که مثل یه مرد به پات ایستادم

هر کاری کردم ولی باز تو نموندی بی وفا شدی دلمو سوزوندی

زدی زیر احساسی که بهم داشتی رفتی و با این همه درد تنهام گذاشتی

ای داد و بی داد از دل سنگ از دل دیوونم که هی میشه تنگ تو

از دست این حسی که منو زنده میکشه ای داد از این قلبی که نمیخواد آروم بشه

ای داد ای داد …

دانلود اهنگ من همه دنیامو پای تو باختم یه گوشه دل واست خونه ای ساختم باران

دلبسته بودم بهت با چه احساسی رفتی و نموند نموند واسم فکر و حواسی

به حدی شکسته شدم از این دوری که شاید ببینی منو اصلا نشناسی

ای داد و بی داد از دل سنگ از دل دیوونم که هی میشه تنگ تو

از دست این حسی که منو زنده میکشه ای داد از این قلبی که نمیخواد آروم بشه

ای داد ای داد …

لینک دانلود آهنگ