دانلود موزیک باختم که تو ببری بمونی جایی نری عالیترین کیفیت ممکن mp3

دانلود آهنگ بسیاز زیبا غمگین و احساسی باختم که تو ببری بمونی جایی نری (با کیفیت بسیار عالی) و متن شعر با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang bakhtam ke to bebari bemoni jaei nari

دانلود آهنگ باختم که تو ببری بمونی جایی نری (با کیفیت بسیار عالی) و متن شعر

تا هر حرفی بهت زدم؛ گرفتی دستِ پیش♫♪✌ تا هر جایی که تونستی؛ زدی هی نیش!♫♪✌ صدام در نیومد؛ قلبموُ زدی آتیش♫♪✌ واست چی کم گذاشتم؟♫♪✌ اینجا رو نخواستیش…♫♪✌ آخه بعدِ تو؛ من چه جوری وایسم♫♪✌ یه جایی، که همه جاش تویی واسم!♫♪✌ اصلاً نفهمیدم؛ کجاس حواسم؟!♫♪✌ اگه برنگردی؛ تا صبح خلاصم!♫♪✌

دانلود اهنگ باختم که تو ببری بمونی جایی نری (با کیفیت بسیار عالی) و متن شعر

باختم که تو ببری…♫♪✌ بمونی؛ جایی نری♫♪✌ یه جوری پر زدی؛ انگار که می خوای عذابم بدی♫♪✌ انقدر که با من بدی؛ مثلاً تو آدمی♫♪✌ که یه کاری کردی این جوری بشم؛ بد عادتی♫♪✌ باختم که تو ببری…♫♪✌ بمونی؛ جایی نری♫♪✌ یه جوری پر زدی؛ انگار که می خوای عذابم بدی♫♪✌ انقدر که با من بدی؛ مثلاً تو آدمی♫♪✌ که یه کاری کردی این جوری بشم؛ بد عادتی♫♪✌ تو هنوز منو نشناختی؛ کیو بُر میزنی؟♫♪✌

از همون راهی که رفتی؛ میری و دور میزنی!♫♪✌ اگه می خوای بعدِ تو؛ این شهر توو آتیش نسوزه♫♪✌ صبرِ من کمه؛ نذار چشام به ساعت بدوزه♫♪✌ باختم که تو ببری…♫♪✌ بمونی؛ جایی نری♫♪✌ یه جوری پر زدی؛ انگار که می خوای عذابم بدی♫♪✌ انقدر که با من بدی؛ مثلاً تو آدمی♫♪✌ که یه کاری کردی این جوری بشم؛ بد عادتی♫♪✌ باختم که تو ببری…♫♪✌ بمونی؛ جایی نری♫♪✌ یه جوری پر زدی؛ انگار که می خوای عذابم بدی♫♪✌ انقدر که با من بدی؛ مثلاً تو آدمی♫♪✌ که یه کاری کردی این جوری بشم؛ بد عادتی ♫♪✌

لینک دانلود آهنگ