دانلود آهنگ دونه دونه عکساتو همش میبوسم با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی از مصطفی پاشایی به نام دونه دونه عکساتو همش میبوسم من یکی یکی میذارمشون رو قلبم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang done done aksato hamash mibosam man yeki yeki mizaramesh ro ghalbam

دانلود آهنگ دونه دونه عکساتو همش میبوسم من یکی یکی میذارمشون رو قلبم دونه دونه عکساتو همش میبوسم من ♬♪/ چشامو تو چشای عکسات میدوزم من ♬♪/ یکی یکی میذارمشون رو قلبم ♬♪/ امشبو با یه خاطره سر کردم من ♬♪/

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست ♬♪/ من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ♬♪/ من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ♬♪/ دانلود اهنگ دونه دونه عکساتو همش میبوسم من یکی یکی میذارمشون رو قلبم

مگه میشه چشاتو یه روزی یادم بره ♬♪/ تموم خاطراتم از اون چشای خوشگله ♬♪/ همون چشای که من از اونا بارونیم ♬♪/ منکه هوایی شدم نکنی ازم گله ♬♪/

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست ♬♪/ من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ♬♪/ من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ♬♪/

لینک دانلود آهنگ