دانلود آهنگ صالح صالحی قبوله

دانلود آهنگ جدید صالح صالحی بنام قبوله

Download New Music By Saleh Salehi Called Ghabole

دانلود آهنگ صالح صالحی اصلا من هیچ بگو آخه دلت چی (آهنگ قبوله)

///////

متن آهنگصالح صالحی قبوله

♬اصلا من هیچ بگو آخه دلت چی♬
♬کاش که میشد گرفتار دلم شی♬
♬مگه یادت رفتی رفتی برگردی♬
♬عاقل بودم تو دیووونم کردی دیوونم کردی♬
♬اخه تفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت♬
♬مونده بگم برگرد ولی روم نمیشه♬
♬نمیره سمت هر کسی ...♬
♬دل دیگه این چیزا حالیش نمیشه♬
♬بزار تا حرف تو دلم این یکی شه♬
♬چکار کنم چشمای تو زندگیشه♬
♬به آب و آتیش بزنم قبوله از همه دل بکنم قبوله♬
♬امون از دست تو دلش و بستی تو عاشق دربستی تو♬
♬عالم و آدم کشته چشمات نمیدونم چیه پشت چشمات♬
♬بدجوری دلبری دل و بد میبری بعد ازش میگذری عزیزم آی عزیزم♬
♬اخه تفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت♬
♬مونده بگم برگرد ولی روم نمیشه♬
♬نمیره سمت هر کسی ...♬
♬دل دیگه این چیزا حالیش نمیشه♬
♬بزار تا حرف تو دلم این یکی شه♬
♬چکار کنم چشمای تو زندگیشه♬

دانلود آهنگ صالح صالحی اصلا من هیچ بگو آخه دلت چی