شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام دلبریتو کمترش کن

ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: عماد طغرایی, تنظیم: میلاد ترابی

Download New Music Shahab MozaffariDelbarito Kamesh Kon

دانلود آهنگ دلبریتو یکم کمترش کن از شهاب مظفری

///////

متن آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری

//چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن//
//دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن//
//حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم//
//دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره//
//دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره//
//دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره//
//دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره//

//میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات//
//یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد//
//حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم//
//دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره//
//دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره//
//دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره//
//دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره//

دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره شهاب مظفری