دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام یکی به دو

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام یکی به دو

ترانه و موزیک: مهدی منافی, تنظیم: فتاح فتحی

Download New Music Saman Jalili – Yeki Be Do

دانلود آهنگ سامان جلیلی یکی به دو

//////

متن آهنگ یکی به دو سامان جلیلی

چه خوبه وقتی یکی داری که هی دل نگرانت میشه

 میره میاد بی قرارت میشه
هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه 
دل نگرانت میشه میره میاد بی قرارت میشه هر چقدر یکی به دو کنی باز دلدارت میشه
میدونی که چه جوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم
میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم

 همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم 

از وقتی با همیم همه جوره درگیرتم

 فکر نمیکردم اینجوری دل بدی به دلم
عشقو که تو چشمات میبینمت میره دلم
تا هستی هستم خیلی به تو وابستم خوب خودت میدونی که تا تهش باهات هستم
واسه داشتن تو خیلی به پات نشستم 
میدونی که چه جوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم
میدونی که چجوری که رو تو حساسه دلم همه جوره پات میمونم با تو رو راسته دلم
نمیدونم که میدونی پر از احساسه دلم


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام تاپ تاپ

دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام تاپ تاپ

Download New Music Reza Bahram – Divaneh


دانلود آهنگ علی عباسی تاپ تاپ
/////

تاپ تاپ میزنه واسه تو دل وای

 ای کاش بشه رامم دل تو ای کاش

ای دل لامصب یکم آروم باش وای وای به سرم زد بازم هواش

هول نزن دل من اخه یکم یواش ای دل لامصب یکم آروم باش

دیوونه برام نفسی اینو نگو تو به کسی بگو بگو به همه بگن واسه من تو بسی

اخه شوخی داره مگه با تو این دلی که میمیره برای تو قفلی زده رو تو دلمو

تاپ تاپ عاشقی بجوری عذابه ای وای ای وای

یه وقتایی چشات نمیخوابه ای وای ای وای

هی میخای ببینتت اگه کل دنیارو هم بدن از دستت نمیدمت

تاپ تاپ میزنه واسه تو دل وای ای کاش بشه رامم دل تو ای کاش

ای دل لامصب یکم آروم باش وای وای به سرم زد بازم هواش

هول نزن دل من اخه یکم یواش ای دل لامصب یکم آروم باش

دیوونه برام نفسی اینو نگو تو به کسی بگو بگو به همه بگن واسه من تو بسی

اخه شوخی داره مگه با تو این دلی که میمیره برای تو قفلی زده رو تو دلمو


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ حامد همایون به نام پرسه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام پرسه

ترانه و موزیک: مهدی میرزایی, تنظیم: آرش آزاد

Download New Music Hamed Homayoun – Parseh

دانلود آهنگ حامد همایون پرسه

/////

نه دیگه بسه شده دل خسته به خدا عاشقت

 شدم دل شده وابسته
برسه اون لحظه من و تو و عشق هر سه بیخیال هرچی غصه بزنیم پرسه
دل من تنگ دلت از سنگ آدم عاقل با اونی که میخوادش نمیکنه جنگ
بیا برگرد که من و درد به زمینم زده باید یه کاری کرد
دل من تنگ دلت از سنگ آدم عاقل

 با اونی که میخوادش نمیکنه جنگ
بیا برگرد که من و درد به زمینم زده باید یه کاری کرد

برگردون منو سرگردونو به روزای خوبم

 پای احساسو تو وا کن تو دوباره خونم
میدونی چند وقته که تلخه زندگی واسم بیا که خوشبختی رو بی تو من نمیشناسم
دل من تنگ دلت از سنگ آدم عاقل با اونی که میخوادش نمیکنه جنگ
بیا برگرد که من و درد به زمینم زده باید یه کاری کرد
دل من تنگ دلت از سنگ آدم عاقل با اونی که میخوادش نمیکنه جنگ
بیا برگرد که من و درد به زمینم زده باید یه کاری کرد


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ هوروش بند به نام عاشقم کردی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام عاشقم کردی

Download New Music Hoorosh Band – Ashegham Kardi

دانلود آهنگ هوروش بند عاشقم کردی

////////

با اون نگاه گیرات خودتو جا دادی تو قلبم

 نمیدونم چی شد که شدم عاشق تو کم کم
خدا میدونه من دیوونه دلم آروم نمیبشه نبینمنت یه لحظه آره این حال خوبم به همه دنیا می ارزه
عاشقم کردی حال دلو بد کردی

 بیخیال آخه دست توئه قلق دل وامونده
تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده
عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه دست توئه قلق دل وامونده
تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام اون نمیدونه

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام اون نمیدونه

Download New Music Peyman Zarei – Oon Nemidooneh

دانلود آهنگ پیمان زارعی اون نمیدونه

///////

این روزا شبیه من یکی کنارته خیره میشه تو نگات وقتی بی قرارته
حق همیشه با توئه اون همیشه ساکته 
هر کی چپ نگات کنه آبروشو میبره

 تو که بی تفاوتی اون ازت نمیگذره نمیگذره
اون نمیدونه تو لعنتی دیوونه ای میگذری میری بدون هیچ بهونه ای اون نمیدونه که خوبیاش دلت رو میزنه
اون نمیدونه تو دستای تو بازیه فکر تو همش به آدمای بعدیه اون نمیدونه که قلب تو یه تیکه آهنه

این روزا پر از غمم پرم از دلهره

 میدونی که واسه چی دلم ازت پره
هر کی پای تو نشست چوبش رو میخوره ...
کاش میشد بهش بگم ولت کنه بره مثل من نمونه با یه کوه خاطره به خاطرت
اون نمیدونه تو لعنتی دیوونه ای

 میگذری میری بدون هیچ بهونه ای اون نمیدونه که خوبیاش دلت رو میزنه
اون نمیدونه تو دستای تو بازیه فکر تو همش به آدمای بعدیه اون نمیدونه که قلب تو یه تیکه آهنه


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ پیمان زارعی اون نمیدونه

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو

Download New Music Mehdi Jahani – Doost Daram In Havaro

دانلود آهنگ مهدی جهانی دوست دارم اين هوارو

//////

تورو دیدم دلم از دست رفت

 آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشه رو تو چشمامو بست ...
تو یه احساس نابی تو دلم من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیست حرفام دست خودم ...
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه

 خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

دانلود آهنگ علی مولایی به نام لاک سرخ

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام لاک سرخ

Download New Music Ali Molaei – Laake Sorkh


دانلود آهنگ علی مولایی لاک سرخ

///////

از لاک سرخ وحشی دستت که بگذریم از آن نگاه عاشق مستت که بگذریم
از رنگ دلربای لبانت که بگذریم از جمله های پر هیجانت که بگذریم
از چشم های قهوه ای رنگت که بگذریم از چال گونه های قشنگت که بگذریم
از آبشار موی بلندت که بگذریم از فکر خنده های لوندت که بگذریم
من عاشق دنیای توام هرچه که باشی

 انگیزه عمریو نباشم چو نباشی
من عاشق دنیای توام باز دوباره باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی
من عاشق دنیای توام هرچه که باشی انگیزه عمریو نباشم چو نباشی
من عاشق دنیای توام باز دوباره باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی

حتی اگر بدون تو میشد به ته رسید

 بی عاشقانه باز نمیشد که بگذریم
ما با طلسم چشم تو معشوق هم شدیم از این نشانه باز نمیشد که بگذریم
من عاشق دنیای توام هرچه که باشی انگیزه عمریو نباشم چو نباشی
من عاشق دنیای توام باز دوباره باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی
من عاشق دنیای توام هرچه که باشی انگیزه عمریو نباشم چو نباشی
من عاشق دنیای توام باز دوباره باید دل بی شکل مرا خوش بتراشی


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خاطرت تخت

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام خاطرت تخت

Download New Music Mohammad Alizadeh – Khateret Takht

دانلود آهنگ محمد علیزاده خاطرت تخت

//////

مونده تو یاد چقدر خاطره دارم

 از تو ای داد

وای از این دل گرفتم در احساساتمو گل میدونی رفت


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام آره عاشقم

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام آره عاشقم


دانلود آهنگ سینا درخشنده آره عاشقم

/////

اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم

اخه با تو پر از حس قشنگ عاشقونم

اخه اومدی توی زندگیم آروم جوونم

آره عاشقم یار توی تنها دلدار

همیشه توی قلبت عشق منو نگهدار

آره عاشقم یار توی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

اینو میدونی که

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر

ترانه و موزیک: میثم اکبری, تنظیم: میثم اکبری

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Sime Akhar


دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده سیم آخر

/////


سنگ زد به این دلم بازم دم نمیزنم

 از هرچی بکنم ولی از فکر دل نمیکنم
چجوری دلت اومد دل کندی رفتی چجوری دستامو تو ول کردی رفتی
تو با رفتن دین و دنیامو گرفتی زندگیمو حیلی مشکل کردی رفتی
این دل حالا حالاها دیگه دل نمیشه

 هربار میگم این دیگه آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه راحت ترم تنها باشم همیشه
این دل حالا حالا حالاها دیگه دل نمیشه هربار میگم این دیگه آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه راحت ترم تنها باشم همیشه

فکرت یه لحظه از سرم در نمیره

 وقتی حوصله ی دلم سر نمیره
خودخوری های مطلق هرشب من میگه اونی که دوست داره از پیشت نمیره
چجوری دلت اومد دل کندی رفتی چجوری دستامو تو ول کردی رفتی
تو با رفتن دین و دنیامو گرفتی زندگیمو حیلی مشکل کردی رفتی
این دل حالا حالا حالاها دیگه دل نمیشه هربار میگم این دیگه آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه راحت ترم تنها باشم همیشه
این دل حالا حالا حالاها دیگه دل نمیشه هربار میگم این دیگه آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه راحت ترم تنها باشم همیشه


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ ماکان بند به نام یه عصر خوب

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام یه عصر خوب

ترانه و موزیک: نیلوفر منصوری, تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد

Download New Music Macan Band – Ye Asre Khoob

دانلود آهنگ ماکان بند یه عصر خوب

/////


فکر کن یه عصر خوب دلم تورو بخواد

 پاشم بیام سمت تو یهو بوی عطرت بیاد

خیره بشم با شوق به گل رو موهاتو یهو بگی قهواه با من شکلاتشم با تو
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه


میگم بلد نیستم با چی دل تو شاده

 کادوی اعیونی میشه یه گیره سر ساده
توام دلت عشقه میزنی زیر خنده میگی همین کارات منو از خود منم کنده 
چشامو میبندم قدمای تو باهامه اصلا مهم نیس که وسط اتوبانه
همهی شهر از ما یه چیزایی فهمیدنم من توام عمدا میزنیم به نشنیدن
کی مث ما دوتا دیوونه بارونه

 توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه

عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ ماکان بند یه عصر خوب


دانلود آهنگ جدید علی یکتا به نام قبل از تو

دانلود آهنگ جدید علی یکتا به نام قبل از تو

Download New Music Ali Yekta – Ghabl Az To


دانلود آهنگ علی یکتا قبل از تو

//////

زندگیم قبل از فقط حس مبهم بود انگاری توی زندگیم حضور عشقت کم بود

تا که پا گذاشتی زندگیمو قلبمو عاشق کردی منو عاشق کردی

توی چشمام خیره شو دلم به چشمات بدنه شیرینه با تو زندگیم دلخوشم به آینده

خوشبختی یعنی این اومدی منو عاشق کردی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید



دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام نفسمی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفسمی

ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: مرتضی پاشایی, تنظیم: مهدی حسنی

Download New Music Morteza Pashaei – Nafasami

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی نفسمی

////////

همین که با منی راضیم فقط پیش من بمون

 با تو خوبه حالم 
غم ندارم و عاشقت شدم شکیم ندارم ببین چه بی قرارم
تو واسه من همه کسی آخه واسم تو نفسی 
تو رو خدا داده به من چه خوبه غم نداره دل من
نمیدونم که میدونی چجوری من دیوونتم 
میمیرم از خوشی اگه بگی دوسم داری تو یکم

تو که کنارمی آرومم آخه زندگیم تویی

 تو عزیز جونم 
قشنگه واسه من این یکی شدن عاشقت شدم آره مهربونم 
قدرتو میدونم ...
تو واسه من همه کسی آخه واسم تو نفسی 
تو رو خدا داده به من چه خوبه غم نداره دل من
نمیدونم که میدونی چجوری من دیوونتم 
میمیرم از خوشی اگه بگی دوسم داری تو یکم


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ کامی یوسفی این مرد

دانلود آهنگ جدید کامی یوسفی این مرد

Download New Song By Kamy Yousefi Called In Mard


دانلود آهنگ کامی یوسفی این مرد


//////

این دل که میگیره

 هیچی نمیفهمم هرشب تا صب گریه به چیزی نمیخندم

این دلکه میگیره هرشب تا صب بیدار چشمامو نمیبندم

این دل که میگیره این خونه مث زندون واسه چیزی نمیجنگم

این دل که میگره از وقتی که تو رفتی از چیزی نمیترسم

این مرد تو نباشی روزی صد بار میمیره

 هی زنده میشه

این مرد تو نباشی طاقت نمیاره نباشه عشقش پیشیش

♬♬♬

این دل که میگیره همه میپرسن چیه دلیلش

میگم هرکاری کردم نشد بگذرم از این عشق

میگن بیخیالش عشقو عاشقی کشکه

منم فکر نمیکردم یکی بیاد عشقم بشه

این عشق دیگه هرگز واسم نمیشه تکرار

توام داری میریاصلا  انگار نه انگار

این عشق سرنجامش یه قلب ترک خوردست

گفتی تا تهش باهامی رفتی و رکب خوردم

این مرد تو نباشی روزی صد بار میمیره هی زنده میشه

این مرد تو نباشی طاقت نمیاره نباشه عشقش پیشیش


برای دانلود روی لینک زیر کیک کنید


دانلود آهنگ کامی یوسفی این مرد


دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام کلافه

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام کلافه

ترانه: میثم یوسفی, موزیک و تنظیم: بهنام جلیلیان

Download New Music Reza Yazdani – Kalafe

دانلود آهنگ رضا یزدانی کلافه

////

شبیه فیلم ها شده قصه ی رفتنت

 آرزوم شده بری عطرم بمونه رو پیرهنت
این دفعه رو قول بده این دفعه رو دور شو بهم اجازه بده آرزو کنم تورو
آخرشم نمیشه تو یه ذره دور بشی ازم به من فرصت نمیدی یه شعر غمگین بگم
زیادی خوبی تو واسم چشام پره از نگات از بس که هستی همیشه کلافه ام از خوبیات

میدونی چقدر خوبه دلت واسم تنگ بشه وقتی دوباره دیدمت خنده هات پر رنگ بشه
قرار نبود که ما دوتا به عشق عادت کنیم بذار  که دلتنگی رو یکم رعایت کنیم
آخرشم نمیشه تو یه ذره دور بشی ازم به من فرصت نمیدی یه شعر غمگین بگم
زیادی خوبی تو واسم چشام پره از نگات از بس که هستی همیشه کلافه ام از خوبیات
آخرشم نمیشه تو یه ذره دور بشی ازم به من فرصت نمیدی یه شعر غمگین بگم
زیادی خوبی تو واسم چشام پره از نگات از بس که هستی همیشه کلافه ام از خوبیات


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ رضا یزدانی کلافه

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی سرخوش

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی سرخوش

Download New Music By Ahmad Safaei Called SarKhosh

دانلود آهنگ احمد صفایی سرخوش

///////

هر وقت که میبینمت سرخوشم 

با تو میارزه که دیوونه شم

از زمینو زمان جدا بشم چون با تو خوشم خوشم خوشم خوشم

عشق تو هر لذتی رو پوچ کرد برام بی تو هر شیرینی زهره برام

با تو جهنمم بهشته برام چون باتو خوشم خوشم خوشم خوشم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ احمد صفایی سرخوش


دانلود آهنگ علی یاسینی به نام انگار نه انگار

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام انگار نه انگار

Download New Music Ali Yasini – Engar Na Engar

دانلود آهنگ علی یاسینی انگار نه انگار

//////

 یه جوری میخوامت که نمیخوام هیشکیو بعدا
 نمیدونی با اون چشات بد نازی داری
همش لجبازی داری تو منو بد بازی دادی نمیدونی با اون چشات بد نازی داری
 میبینی منو ولی خب انگار نه انگار
از دست این اداهات وای ای وای میبینی منو ولی خب انگار نه انگار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ ایوان بند به نام معاف

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام معاف

ترانه: حدیث دهقان, موزیک و تنظیم: ایوان باند

Download New Music Evan Band – Moaaf

دانلود آهنگ ایوان بند معاف

//////


عاشق اونه که لب هاش شکل اسم تو بشه

 واسه نوازشت دلش پر بکشه
بمیره وقتی عطرت این اطراف نیست ...
عاشق خود منم که جون میدم برای تو سابقه داره مردنم به جای تو
بکش کسی تو عشق تو معاف نیست ...
عاشق هر کاری میکنه بشه باب دلت میتونه وقتایی که بی تابه دلت 
با خودشم سر تو دشمنی کنه ...
عاشق تورو میخواد صد دفعه برگرده عقب یکی مث منه که گاهی نیمه شب
هوس عطری که تو میزنی کنه ...
عشقم شاه دلم میخواد اسیر تو بشه

 نبند آغوشتو که پایتختشه
آدم انقد که تو خوبی سختشه ...
عشقم میخوام بگم دوست دارم ولی کمه

 آخه حساب تو جداست از همه
اگه این عاشقی نیست پس چه مرگمه ...


جونم واسه تو در میره شک داری

 مگه من برم گیرم تو میذاری مگه
دو طرفس این حس دلباختگی ...
جز تو شاه قلبم پیش کی زانو زده دل اصلا عاشقت به دنیا اومده
که داره تن میده به هرچی تو بگی ...
عشقم شاه دلم میخواد اسیر تو بشه نبند آغوشتو که پایتختشه
آدم انقد که تو خوبی سختشه ...
عشقم میخوام بگم دوست دارم ولی کمه آخه حساب تو جداست از همه
اگه این عاشقی نیست پس چه مرگمه ...


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ ایوان بند معاف

دانلود آهنگ همایون شجریان آهای خبردار

دانلود آهنگ جدید همایون شجریان آهای خبردار

بالاخره آهنگ شعله ور با صدای همایون شجریان منتشر شد

موسیقی: سهراب پور ناظری با صدای: همایون شجریان

Download New Song By Homayoun Shajarian Called Ahay Khabardar


آهنگ جدید و شنیدنی آهای خبردار با صدای همایون شجریان با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم 


دانلود آهنگ همایون شجریان آهای خبردار

///////

آهای خبردار، مستی یا هشیار خوابی یا بیدار، خوابی یا بیدار

تو شب سیاه، تو شب تاریک از چپ و از راست، از دور و نزدیک یه نفر داره، جار میزنه جار

آهای غمی که، مثل یه بختک رو سینه‌ ی من، شده‌ ای آوار

از گلوی من، دستاتُ بردار دستاتُ بردار، ... از گلوی من از گلوی من، دستاتُ بردار

کوچه‌ های شهر، پُرِ ولگرده دل پُرِ درده، شهر پر مَرد و پُرِ نامرده

آهای خبردار، آهای خبردار باغ داریم تا باغ یکی غرق گل، یکی پُرِ خار

مرد داریم تا مرد یکی سَرِ کار، یکی سَرِ بار آهای خبردار، یکی سَرِ دار

توی کوچه‌ ها، یه نسیم رفته پیِ ولگردی، توی باغچه ‌ها پاییز اومده، پی نامردی

دانلود ریمیکس همایون شجریان آهای خبردار

توی آسمون، ماهُ دق میده ماهُ دق میده، دردِ بی دردی

پاییز اومده، پاییز اومده پی نامردی یه نسیم رفته، پی ولگردی

تو شب سیاه، تو شب تاریک از چپ و از راست، از دور و نزدیک

یه نفر داره، جار میزنه جار آهای غمی که، مثل یه بختک رو سینه‌ ی من، شده‌ ای آوار

از گلوی من، دستاتُ بردار دستاتُ بردار، از گلوی من

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ همایون شجریان آهای خبردار

دانلود آهنگ جدید علی ابراهیمی به نام انرژی مثبت

دانلود آهنگ جدید علی ابراهیمی به نام انرژی مثبت

Download New Music By Ali Ebrahimi Called Energy Mosbat

دانلود آهنگ جدید علی ابراهیمی بنام انرژی مثبت با کیفیت بالا

به همراه متن آهنگ انرژی مثبت از علی ابراهیمی

دانلود آهنگ علی ابراهیمی انرژی مثبت

///

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ علی ابراهیمی انرژی مثبت

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام آستیگمات

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام آستیگمات

Download New Music Reza Sadeghi – Astigmat

دانلود آهنگ رضا صادقی آستيگمات

/////

آهای روزای سوت وکور کوچه تنگو بی عبور

دستای خالی دل پر فردای خوب خیلی دور

دلی نمیمونه واسم وقتی که سمیه هوا

وقتی قفس زندگیمیه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود آهنگ رضا صادقی آستیگمات

دانلود آهنگ حمید صفت به نام عجایب شهر

دانلود آهنگ جدید حمید صفت به نام عجایب شهر

Download New Music Hamid Sefat – Ajayebe Shahr


دانلود آهنگ حمید صفت عجایب شهر

////

آزاد شدم خوشحالم ننه ایشالا آزادی قسمت همه

♭♬آزاد شدم چشمامون تره ایشالا بیرون دنیا بهتره♭♬

♭♬آزاد شدم بیا بغلم همه جلو رفتن و من از همه عقبم♭♬

♭♬آزاد شدم بگو به منم من تو حبس بودم و بی خبر همه عجبم♭♬

♭♬داستان شده همه تو غمند چرا لنگ و پاچه های همه رو همن♭♬

♭♬ننه ننه خاک تو سرم ناموسا ناموسم بریز آب پاک رو دستم♭♬

♭♬آزاد شدم بده ببینم همه سرا خمه مگه تو این تلفنا چی میدن♭♬

♭♬این یابوها چی میگن مردم گسنن مگه اینا کجا چریدن♭♬

♭♬بچه معروفا همه جمیلن فرهنگ چیه معلوم نی کجا چپیدن♭♬

♭♬اینا چی میگن لاتا چرا فیلم میگیرن♭♬

♭♬چرا خرج جنگو از تو جیب میگیرن♭♬

♭♬عجایب شهر عجایب شهر♭♬

♭♬♭♬♭♬

من قول دادم که اگه رفتم دسپر باشم

بگم از زندونیا سخت حالوهوای هم سلولیام قتل

همه کف بخششن هر دوشنبه دلگرم میشن

چهارشنبه سرد میشن کی میدون جمعه ها چقدر دلتنگ میشن

با یه ایشالا آزادیت دعا میکرد داد میزد داستان میگفت

محل میرفت میخندید حرف میزد ولی تهش با گریه دلش بد لک میزد

همه کف بخششن نشه یه روز نبخشیده شن

تواین دل سنگین شب نشه شاکیا واسه جبران ترقیب بشن نشه

خدا زد به نام بخشنده حرف تش نذار داستانشه تلخ

میدونم خیلی سخته ولی به مولا همه کف بخششن


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام روز بارونی

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام روز بارونی

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام به نام روز بارونی با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Song by Farhad Javaherkalam Called Rooze Barooni

جدیدترین اثر از فرهاد جواهر کلام روز بارونی

دانلود آهنگ فرهاد جواهر کلام روز بارونی

///

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ فرهاد جواهر کلام روز بارونی

دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام آختار منی

دانلود آهنگ ترکی علی پرمهر به نام آختار منی 

ترانه و آهنگ : علی پرمهر | تنظیم : مسعود مفیدی

Download New Music By Ali Pormehr Called Akhtar Mani 


دانلود آهنگ ترکی علی پرمهر آختار منی

////

متن آهنگ آختار منی از علی پرمهر

♬گوزلرین دولاندا اختار ♬منی احوالین سولاندا اختار منی♬

♬الرین ایستی ال ایستیده♬ سویوخدا بوراندا اختار منی♬

♬اختار منی سنی دنیا سیخاندا اختار ♬منی گوزلیم داریخاندا اختار منی♬

♬اختار منی گیزلین آغلیاندا اختار♬منی غم قوجاغلیاندا اختار منی♬

♭♬♭♬♭♬♭♬

♬من سنن بیر عالم خاطرم ♬ وار اوریمده اوت گوزنده نه وار♬

♬نجه من غملیم بیلیرمکی سنینده کولونده درین غم وار♬

♬اختار منی سنی دنیا سیخاند ♬ اختار منی گوزلیم داریخاندا اختار منی♬

♬اختار منی گیزلین آغلیاندا اختار منی غم قوجاغلیاندا اختار منی♬

♬الریم الینن آیرلسادا اوریم بیلکی سنن آیرلماز♬

♬هچ آتش ادامی باغرین♬ جانا آیرلیغ تکین یاخیب یاندرماز♬

♬اختار منی سنی دنیا سیخاندا♬ اختار منی گوزلیم داریخاندا اختار منی♬

♬اختار منی گیزلین آغلیاندا اختار منی غم قوجاغلیاندا اختار منی♬

برای دانلود روی لینک زیر کیلک کنید

دانلود آهنگ ترکی علی پرمهر آختار منی

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام سرسام

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام سرسام

ترانه: مونا برزویی, موزیک: مهدی یراحی , تنظیم: سعید زمانی

Download New Music Mehdi YarrahiSarsaam


دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام

/////

قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست

ما حق به جانب همه شاکیان هم هستیم
ما چشم میدوزیم به اعدام یکدیگر غافل از اینکه روز دیگر متهم هستیم
از این همه صدای بد اخبار بد انگار هر گوشه بگریزیم هم سرسام میگیریم
من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست

با چشم های کاملا وامانده کوریم

دیوار های دورمان حکم عصای ماست
دستان یکدیگر نمیگیریم یک دریا ما قطره های منزوی این ماجرای ماست
من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خاتون

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خاتون

ترانه: مولانا و هادی زینتی, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

Download New Music Hamid Hiraad – Khatoon


دانلود آهنگ حمید هیراد خاتون

/////

دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن

♬چون خمشان بی گنه روی بر آسمان مکن♬

♬باده خاص خورده ای نقل خلاص خورده ای♬

♬بوی شراب میزند از سر و از دهان تو♬

♬دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن♬

♬چون خمشان بی گنه روی بر آسمان مکن♬

♬باده خاص خورده ای نقل خلاص خورده ای♬

♬بوی شراب میزند از سر و از دهان تو♬

♬همینم مونده که عاشق بشم با خنده هاتون♬

♬همینم مونده که جونم بدم واسه نگاتون♬

♬همش میگم برو باور نکن قلبم فداتون♬

♬آخ عجب داستانی دارم با تو خاتون♬

♬♬♬♬

♬هر کاری میکنم میخوام دورت کنم از خاطرم♬

♬یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم♬

♬هر کاری میکنم میخوام دورت کنم از خاطرم♬

♬یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم♬

♬همینم مونده که عاشق بشم با خنده هاتون♬

♬همینم مونده که جونم بدم واسه نگاتون♬

♬همش میگم برو باور نکن قلبم فداتون♬

♬آخ عجب داستانی دارم با تو خاتون♬

برای دانلود روی لینک زیر کیک کنید

دانلود آهنگ حمید هیراد خاتون

دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام عزیزترین

دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام عزیزترین

ترانه و موزیک: پوریا متابعان, تنظیم: فربد فروغی

Download New Music Mojtaba ShojaAziztarin


دانلود آهنگ مجتبی شجاع عزیزترین

////


 / بارونه بیام قدم زدن تو اون خیابونی که یادمه /

/دلتنگتم چقدر هرچی بگم کمه هرچی بگم کمه/

/دیوونتم شدید کسی تو دنیا عشقی مثل عشق ما ندید/

/تو زندگیمون اومدیو عقل از سرم پرید/

/میدونی من بهت یه حس فوقالعاده دارم/

/میدونی غیرممکنه تور تنها بذارم/

/همه دارو ندارمی نباشی کم میارم دوست دارم دوست دارم/

  /  دنیا بدون تو هیچه برام بدون عزیزترین /

/من تا آخرش بمون مراقبت کن از این حس بینمونن/

/دنیا اگه بده بستی خودت برام من خودمو/

/فقط کنار تو میخوام خسته نمیشه از دیدن تو چشام/

/ میدونی من بهت یه حس فوقالعاده دارم /

/میدونی غیرممکنه تور تنها بذارم/

/همه دارو ندارمی نباشی کم میارم دوست دارم دوست دارم/

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ مجتبی شجاع عزیزترین

دانلود آهنگ شایان اشراقی فرشته

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام فرشته

Download New Music Shayan EshraghiFereshte

دانلود آهنگ شایان اشراقی فرشته

/////////

//ببین هرکی باهام خوبه حالم نمیکنم واسه چی//

//دیگه نمیتونم هیچ جوره عاشقی کنم واسه چی//

//دیگه ام نمیتونم فردامو ببینم با یکی//

//اگه فکر کردی میتونی بری تو ساده ای//

//ببین جدا شدی ساختی واسم یه زندگی بد//

//که فهمیدم به فرشته هم دل بدی بیرهمه//

//گریه کنی نمیفهمی که به چی میخنده اون//

//ببین جدا شدی ساختی واسم یه زندگی بد//

//که فهمیدم به فرشته هم دل بدی بیرهمه//

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ شایان اشراقی فرشته

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دل ساده

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام بماند

Download New Music Amir Abbas Golab – Bemanad


دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دل ساده آدم ساده میخواد

/////

/دل ساده آدم ساده میخواد/

/یه دل از پا نیافته میخواد/

/یه دلی که داشتم کوتاه بیا/

/آدمو فقط واسه خودش بخواد/

/دلشوره داری بیا اگه بیداری بیا/

/من مریضتم تو هم اگه بیماری بیا/

/دلشوری داری بیا واسه دلداری بیا//

/میخوام عاشقت بشم اگه میذاری بیا

/اگه میذاری بیا/

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب دل ساده آدم ساده میخواد


دانلود آهنگ فریان به نام گل فروش

دانلود آهنگ جدید فریان به نام گل فروش

ترانه و موزیک: فریان, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music FaryanGol Forosh

دانلود آهنگ فریان گل فروش

///////

فریان گل فروش متن آهنگ

«-|♬♬♬♬|-»

جلوی هر گل فروشی وای میستم

دلم میخاد دوباره برات گل بگیرم

اما تو نیستی وقتی میبینم عاشقا به هم دل میدنو دل میگرم

نمیدونی من چه حالی میشم از دنیا میرم چرا تو نیستی

اگه بودی نمیشد حال من اینجوری بد اگه بودی که عشقشو به روم نمیزد

یعنی اینقدی سخت بود باورش واسه دلت اخه کی مث من همه قلبشو میده بهت

♬♬♬♬

پاییز تورو از من گرفت بارون ببار بغضم گرفت

دنیام بی تو تکراریه بعد تو روزو شب بیداریه

اگه بودی نمیشد حال من اینجوری بد اگه بودی که عشقشو به روم نمیزد

یعنی اینقدی سخت بود باورش واسه دلت اخه کی مث من همه قلبشو میده بهت

«-|♬♬♬♬|-»

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ فریان گل فروش


دانلود آهنگ ماکان بند به نام دو تا ستاره

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دو تا ستاره

Download New Music Macan Band 2 Ta Setareh
دانلود آهنگ ماکان بند دو تا ستاره
//////
چشم چشو نمیبینه همه خوشحالن
هیشچکس نمیشینه کنارت
قانون زندگی اینه عاشق ترین آدمی باشم که روی زمینه
یه لبخند بده میخوایم اینقد جیغ بزنیم تا که برق بره
همیشه با همیم اما وقتشه خنده انقد خوش میگذره که مغزه رد بده
یه رفتار خاص روی عشقش داره
دوتا ستاره جای چشمش داره
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نرو

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نرو

Download New Music Mehdi AhmadvandNaro

دانلود آهنگ مهدی احمدوند تو که رفتی

//////

تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره به هرجا میرسم هی هی خاطره
تو که رفتی خودت خاطره هاتو عشقتو به هر در زدم این دل نشد از یاد ببره
تو که رفتی من دق کردم دو سه شبم هق هق کردم انقده از عشق خوندم که همه رو عاشق کردم
چرا منو ول کردی چرا دل دل کردی چرا دل و احساسو یهویی باطل کردی
اصلا بذار اسممو دیوونه بذار هرکی نمیدونه بدونه که دیگه نمیتونه دل من بدونت
انقدر از دست تو حرص خوردم ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود آهنگ مهدی احمدوند تو که رفتی

دانلود آهنگ مسعود سعیدی به نام گمم کردی

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گمم کردی

ترانه: مهدی کسائیان, موزیک: مسعود سعیدی, تنظیم: علی بیات

Download New Music Masoud SaeediGomam Kardi


دانلود آهنگ مسعود سعیدی گمم کردی

////

متن آهنگ گمم کردی مسعود سعیدی

وقتی با اونکه خوبه بی رحمی قدرشو تا نره نمیفهمی
وقتی از اونکه خوبه رد میشی قسمت آدمای بد میشی
اونکه با نقشه عاشقت کرده تا یه جایی پی تو میگرده
از یه جا که دوباره تنها شی آرزوته کنار من باشی
تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی
بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره
  تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی
بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

اونکه با نقشه از تو دورم کرد بدترین کارو با غرورم کرد
جای اینکه برم پی دردم التماس تورو به اون کردم
رفتن من همین که قطعی شه نوبت گریه ی تو هم میشه
باید این گریه هارو بشماری چون به چشمای من بدهکاری
تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی
بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره
  تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی
بس که اون لحظه ها نفس گیره فکر دل کندن از سرت میره

دانلود آهنگ مسعود سعیدی گمم کردی



دانلود آهنگ شانیکو منه دیوونه

دانلود آهنگ جدید شانیکو منه دیوونه

Download New Mp3 Music Shaniko – Mane Divoone

دانلود آهنگ شانیکو مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم

////

مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم

قلبمو میدم جاش

بدجوری میخوامت غیر من هر کی گفت دوست دارم گوش نده به حرفاش

مال خوده من باش

زندگیمی آخه بگو میخوای سر به سر این دل بزاری تا کی

نمیدونی عشقم واسه تو هر ثانیه میره دل دیوونم هی دل دیوونم هی

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم

اره میزونم بارونه با تو دلم آرومه

بیا عشق تو کرده منو دیوونم

دانلود آهنگ شانیکو مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم


دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام زود گذشت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام زود گذشت

Download New Music Meysam EbrahimiZood Gozasht


دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عاشق مگه میتونه عشقشو ول کنه

////////

یادم نمیره هرچی میره جلو بدتر میشه چند وقته که تو رفتی حواسمو پرت میکنم
اما من به سختی میتونم یادم بره انگار پیشم نشستی آخه تو واسم نفسی
عاشق مگه میتونه عشقشو ول کنه جای خالیشو با یکی دیگه بتونه پر کنه
مگه میتونه که بگذره از اون همه خاطره خیلی باید بگذره عشقت از دلم بره
دروغ بود همش انگار همه بازی بود تو میریختی اشک

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عاشق مگه میتونه عشقشو ول کنه